пʼятницю, 29 березня 2024 р.

ІV Міжнародний конкурс для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «УКРАЇНОЗНАВЧІ ПРІОРИТЕТИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ»

 

ІV Міжнародний конкурс для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «УКРАЇНОЗНАВЧІ ПРІОРИТЕТИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ»Проєктна діяльність є важливою підтримкою українознавчої складової рідної літератури, пізнання та творення українського світу.

Плідно працюючи на проєктом «Літ-ХАБ на колесах», учителі української мови та літератури Лучицька Т.В. та Шумна А.М. із своїми вихованцями відвідали історичні місця Вінниччини: м.Бушу, м. Тульчин (музей М.Леонтовича), бібліотеку-музей та садибу М.П.Стельмаха у с. Дяківці, музей «Літературна Немирівщина» та інші. Цей багатющий матеріал допоміг поглибити знання дітей про свою Батьківщину, традиції українського народу, красу і неповторність рідного краю, формувати почуття гордості й приналежності до українського народу, який героїчно боронить власну державу.

На основі проєктної діяльності вчителі розробили авторські показові уроки та позакласний захід і взяли участь у ІV Міжнародному конкурсі для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «УКРАЇНОЗНАВЧІ ПРІОРИТЕТИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ»!

📍Авторський навчальний урок на українознавчій основі для учнів 5-9 класів Шумної Антоніни Миколаївни був відзначений І місцем. Тема уроку позакласного читання: «Щедрий вечір на Вінниччині».
📍Авторський навчальний урок на українознавчій основі для здобувачів освіти 10–11 класів Лучицької Тетяни Василівни виборов І місце. Тема уроку літератури рідного краю: «Пригодницький сюжет, драматизм історико-пригодницької повісті М. Старицького «Облога Буші».
📍А авторська розробка виховного українознавчого заходу для учнів 5–9 класів «Літературними стежками Вінниччини. Мистецько-краєзнавчий проєкт» була оцінена членами журі ІІ місцем.

Пошуковою роботою учителі прагнуть розвивати в здобувачів освіти навички памʼяті та мислення, виховувати любов до України, її історичного минулого, прагнучи навчити їх розуміти ситуацію в державі в сучасних умовах, пишатися своєю непокірною і безстрашною нацією.




Немає коментарів:

Дописати коментар