Завдання на період карантину
7-Г клас
15.04.2020
Контрольна робота "Прислівник" 14.04.2020
Тренувальні впраи
13.04.2020
ТЕМА. НАПИСАННЯ ПРИСЛІВНИКОВИХ СПОЛУЧЕНЬ ТИПУ: РАЗ У РАЗ, З ДНЯ НА ДЕНЬ
Тиждень 3 06.04-10.04понеділок 06.04.2020
Тема: И та і в кінці прислівників
вівторок 07.04.2020
Тема:Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників
середа 08.04.2020
Тема:Правопис прислівників
четвер 09.04.2020
Тема:Написанняприслівників окремо, разом, через дефіс
Тиждень 3 30.03-03.04
понеділок 30.03.2020
вівторок 31.03.2020
середа 01.04.2020
четвер 02.04.2020
7-В клас
(російськомовний)
15.04.2020
10.04.2020
середа 08.04.2020
Урок №1 Сполучник як службова частина мови
п'ятниця 10.04.2020
Тиждень 3 30.03-03.04
30.03.2020
01.04.2020
03.04.2020
19.03.2020
7-В
Параграф 29 опрацювати с.114-115
Виконати вправи 333,337.
Виконати тест до 20.03
905912
7-Г
Ступені порівняння прислівників
Опрацювати підрусник с.121,123-124
Виконати вправу 341, 346.
Усно вправа 347
426775
292027

18.03.2020
7-В
Опрацювати таблиці
Перейдіть за посиланням
Написання прийменників
Напишіть
із батьками диктанти
із батьками диктанти
БУДЬ
ОБЕРЕЖНИМ НА ЛЬОДУ
Прийшов
час заморозків і льодоставу. Багато з вас взимку люблять катання на ковзанах.
Це добре й корисно, але на льоду треба бути обережним. Не слід виходити на тонкий
лід на початку зими.
На
кризі треба триматись на відстані 6-7 кроків один від одного, однак по першому
льоду все ж таки краще не ходити групами, а зачекати кілька днів, поки лід
зміцніє.
Запам’ятайте
правило: ніколи не грайтеся на тонкому льоду. Намагайтеся обминати місця,
запорошені снігом. Під ними може бути ополонка, вимоїна, дуже тонкий лід. На
ковзанці має бути лід 15-20 сантиметрів завтовшки.
Ніколи
не з’їжджайте на санках чи лижах з крутих берегів. Не катайтеся на ковзанці під
час великого снігопаду, в тумані, вночі, а також на крижині.
Діти!
Будьте обережні на льоду.
За
М. Поповим
121
слово
Орфограми:
-
написання не та ні із різними частинами мови
-
чергування
голосних та приголосних в корені слова
-
правопис е\и в різних частинах мови
-
написання м’якого
знаку тощо.
Пунктограми:
-
розділові знаки
між однорідними членами печення
-
коми в простому
та складному реченнях
-
відокремлення
дієприкметникових зворотів тощо.
ОТРУТА НА
КІНЧИКУ ЦИГАРКИ
Куріння
сьогодні набуло величезних масштабів. До сигарет тягнуться не лише хлопці, а й
дівчата. Курячи у компанії друзів, не замислюються, що через кілька років у них
розвинеться так званий бронхіт курця, який супроводжується кашлем і задишкою,
пожовтіють і зіпсуються зуби, частими стануть простудні захворювання. А далі
куріння приносить ще серйозніші, невиліковні хвороби. Такі, як рак легень.
Фахівці
стверджують, що, затягуючись цигаркою, людина вводить у свій організм не лише
нікотин, а й цілий «букет» небезпечних отрут, які призводять до дефіциту кисню
в організмі. У тютюновому димі виявлені ракоутворюючі хімічні речовини, що
нагромаджуються не тільки в легенях, а й у шлунку, нирках та інших органах.
Людство
давно почало боротьбу з курінням. Вибір за тобою: здоров’я чи сигарета?
З
кн. «Запобігання палінню» 115 слів
Орфограми:
-
подвоєння
приголосних
-
правопис складних
слів
-
написання м’якого
знаку
-
уподібнення
приголосних
-
ненаголошені
голосні в корені слова тощо.
Пунктограми:
-
виділення
дієприслівникових зворотів
-
розділові знаки в
складних реченнях
-
пунктограми при
однорідних членів речення тощо.
ЗДОРОВ’Я –
НАЙЦІННІШИЙ СКАРБ
Здоров’я
– найцінніший скарб у житті кожної людини і предмет турботи держави, бо тільки здорові члени суспільства
можуть побудувати міцну, квітучу, багату країну. І тільки здорові діти
забезпечать майбутнє цієї країни, бо вони – носії генофонду нації.
На
жаль, стан здоров’я дітей і підлітків в Україні останнім часом погіршився. Не
може не викликати тривоги факт, що рівень захворюваності зріс за багатьма
показниками. Майже 80% малюків дошкільного віку мають ті чи інші вади й відхилення
в розвитку. Нервово-психічними розладами страждає третина школярів, а 50% учнів
мають порушення функцій чи будови різних систем організму. Батьки і вчителі
часто стають свідками випадків, коли нібито здорові діти швидко втомлюються
навіть від незначного навантаження, скаржаться на головний біль, запаморочення.
Та й вигляд вони мають, як зів’ялі квіточки: бліді, із синцями під очима.
За
В. Олійник
125 слів
Орфограми:
-
правопис
прислівників, часток
-
написання
складних слів
-
м’який знак
усередині слова
-
не з різними
частинами мови тощо
Пунктограми:
-
відокремлення
вставних слів
-
виділення
порівняльних зворотів
-
розділові знаки у
складних реченнях
-
коми між
однорідними членами речення тощо.
Пригадай !!!


Активні дієприкметники виражають ознаку за дією,
яку виконує сам предмет: пожовкле
листя, зів’ялі квіти.
Пасивні дієприкметники виражають ознаку за дією,
яку виконує над ним інший предмет: прочитаний
вірш, пофарбоване вікно.
Опрацювання таблиці «Творення дієприкметників».
Творення дієприкметників
Творення
|
||||
Від
якої
основи |
Від
яких
дієслів |
Час
|
За
допомогою суфіксів
|
Приклади
|
Активні
дієприкметники
|
||||
Теперішнього часу
|
Перехідних і неперехідних
|
Теперішній
|
-уч- (-юч-),
-ач- (-яч-)
|
ріжуть – ріжучий,
працюють – працюючий,
лежать – лежачий,
стоять – стоячий
|
Неозначеної форми
|
Неперехідних доконаного виду
|
Минулий
|
-уч- (-юч-),
-ач- (-яч-)
|
посиніти – посинілий
|
Пасивні
дієприкметники
|
||||
Неозначеної форми
|
Перехідних
|
-н-
-ен- -т- |
сказати – сказаний,
бачити – бачений,
шити – шитий
|
Зверніть увагу! Кілька активних дієприкметників минулого часу
утворюються за допомогою суфікса -ш-: перемігший,
допомігший.
- Самостійна
робота (дидактичний матеріал на дошці).
Запишіть дієприкметники у дві колонки: 1 –
активні, 2 – пасивні.
Скривджений,
думаючий, змальований, прогнилий, вихований, охриплий, лежачий, знаючий,
стиснений, задубілий, міцніючий, знемагаючий, заціпенілий, зсунутий, зчорнілий,
побілений,
гуркочучий,
оживаючий, знайдений, киплячий, знепритомнілий, оцінений, переписаний, діючий.
Картка 1
Від поданих дієслів утворити активні
дієприкметники.
Теперішнього
часу. Виконують, зростають,
дрижать, організовують, лежати, розквітнути, жевріти.
Минулого
часу. Пожовкнути, почорніти,
просвітліти, змокріти.
Картка 2
Від поданих дієслів утворити пасивні
дієприкметники. Два з них самостійно ввести у речення.
Створити, загоїти, побудувати, сформулювати,
закрити, почати, мити, перетерти.
Картка 3
Переписати речення. Неозначену форму, що в дужках,
замінити відповідними дієприкметниками.
Ми розмістилися на возі, добре (вимостити) свіжою
травою. Віз м’яко покотився ще не (в’їздити) дорогою. Повні, рожеві, як діти,
(збудити) зі сну, пливли по небі хмаринки. І знов у тумані бриніли окремі
розмови, як (зачепити) струни. Невеличка Джерина пасіка була (обгородити)
низьким тином.
Картка 4
Визначити значення стійких зворотів. Два звороти
самостійно ввести в речення.
Побудований на піску; підрізаний на пні; втоптаний
у багнюку; замкнений у собі; втрачений шанс; скупаний у любистку.
Немає коментарів:
Дописати коментар