Мова 7 клас


Завдання на період карантину
7-Г клас


https://ltv2807.blogspot.com/p/7-28042020.html
16.04.2020

15.04.2020
Контрольна робота "Прислівник" 14.04.2020
Тренувальні впраи

13.04.2020

ТЕМА. НАПИСАННЯ ПРИСЛІВНИКОВИХ СПОЛУЧЕНЬ ТИПУ: РАЗ У РАЗ, З ДНЯ НА ДЕНЬ

Тиждень 3 06.04-10.04
понеділок 06.04.2020
Тема: И та і в кінці прислівників 
вівторок 07.04.2020
Тема:Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників
середа 08.04.2020
Тема:Правопис прислівників
четвер 09.04.2020
Тема:Написанняприслівників окремо, разом, через дефіс

Тиждень 3 30.03-03.04

понеділок 30.03.2020 
вівторок 31.03.2020
середа 01.04.2020
четвер 02.04.2020



7-В клас
(російськомовний)
15.04.2020

10.04.2020
середа 08.04.2020

Урок №1 Сполучник як службова частина мови

п'ятниця 10.04.2020
Тиждень 3 30.03-03.04
30.03.2020
01.04.2020
03.04.2020



19.03.2020
7-В
Параграф 29 опрацювати с.114-115
Виконати вправи 333,337.
Виконати тест до 20.03
905912

7-Г
Ступені порівняння прислівників
Опрацювати підрусник с.121,123-124
Виконати вправу 341, 346.
Усно вправа 347
 426775




292027






18.03.2020
7-В
Опрацювати таблиці 

Перейдіть за посиланням
Написання прийменників


Напишіть 
із батьками диктанти

БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ НА ЛЬОДУ

Прийшов час заморозків і льодоставу. Багато з вас взимку люблять катання на ковзанах. Це добре й корисно, але на льоду треба бути обережним. Не слід виходити на тонкий лід на початку зими.
На кризі треба триматись на відстані 6-7 кроків один від одного, однак по першому льоду все ж таки краще не ходити групами, а зачекати кілька днів, поки лід зміцніє.
Запам’ятайте правило: ніколи не грайтеся на тонкому льоду. Намагайтеся обминати місця, запорошені снігом. Під ними може бути ополонка, вимоїна, дуже тонкий лід. На ковзанці має бути лід 15-20 сантиметрів завтовшки.
Ніколи не з’їжджайте на санках чи лижах з крутих берегів. Не катайтеся на ковзанці під час великого снігопаду, в тумані, вночі, а також на крижині.
Діти! Будьте обережні на льоду.
За М. Поповим                                                      121 слово

Орфограми:
-          написання не та ні із різними частинами мови
-          чергування голосних та приголосних в корені слова
-          правопис е\и в різних частинах мови
-          написання м’якого знаку тощо.

Пунктограми:
-          розділові знаки між однорідними членами печення
-          коми в простому та складному реченнях
-          відокремлення дієприкметникових зворотів тощо.


ОТРУТА НА КІНЧИКУ ЦИГАРКИ

Куріння сьогодні набуло величезних масштабів. До сигарет тягнуться не лише хлопці, а й дівчата. Курячи у компанії друзів, не замислюються, що через кілька років у них розвинеться так званий бронхіт курця, який супроводжується кашлем і задишкою, пожовтіють і зіпсуються зуби, частими стануть простудні захворювання. А далі куріння приносить ще серйозніші, невиліковні хвороби. Такі, як рак легень.
Фахівці стверджують, що, затягуючись цигаркою, людина вводить у свій організм не лише нікотин, а й цілий «букет» небезпечних отрут, які призводять до дефіциту кисню в організмі. У тютюновому димі виявлені ракоутворюючі хімічні речовини, що нагромаджуються не тільки в легенях, а й у шлунку, нирках та інших органах.
Людство давно почало боротьбу з курінням. Вибір за тобою: здоров’я чи сигарета?
З кн. «Запобігання палінню»                                      115 слів

Орфограми:
-          подвоєння приголосних
-          правопис складних слів
-          написання м’якого знаку
-          уподібнення приголосних
-          ненаголошені голосні в корені слова тощо.

Пунктограми:
-          виділення дієприслівникових зворотів
-          розділові знаки в складних реченнях
-          пунктограми при однорідних членів речення тощо.

ЗДОРОВ’Я – НАЙЦІННІШИЙ СКАРБ

Здоров’я – найцінніший скарб у житті кожної людини і предмет турботи держави, бо тільки здорові члени суспільства можуть побудувати міцну, квітучу, багату країну. І тільки здорові діти забезпечать майбутнє цієї країни, бо вони – носії генофонду нації.
На жаль, стан здоров’я дітей і підлітків в Україні останнім часом погіршився. Не може не викликати тривоги факт, що рівень захворюваності зріс за багатьма показниками. Майже 80% малюків дошкільного віку мають ті чи інші вади й відхилення в розвитку. Нервово-психічними розладами страждає третина школярів, а 50% учнів мають порушення функцій чи будови різних систем організму. Батьки і вчителі часто стають свідками випадків, коли нібито здорові діти швидко втомлюються навіть від незначного навантаження, скаржаться на головний біль, запаморочення. Та й вигляд вони мають, як зів’ялі квіточки: бліді, із синцями під очима.
За В. Олійник                                                             125 слів

Орфограми:
-          правопис прислівників, часток
-          написання складних слів
-          м’який знак усередині слова
-          не з різними частинами мови тощо

Пунктограми:
-          відокремлення вставних слів
-          виділення порівняльних зворотів
-          розділові знаки у складних реченнях
-          коми між однорідними членами речення тощо.

Пригадай !!! 









Дієприкметники бувають активні і пасивні.
Активні дієприкметники виражають ознаку за дією, яку виконує сам предмет: пожовкле листя,  зів’ялі квіти.
Пасивні дієприкметники виражають ознаку за дією, яку виконує над ним інший предмет: прочитаний вірш, пофарбоване вікно.
Опрацювання таблиці «Творення дієприкметників».
Творення дієприкметників
Творення
Від якої
основи
Від яких
 дієслів
Час
За допомогою суфіксів
Приклади
Активні дієприкметники
Теперішнього часу
Перехідних і неперехідних
Теперішній
-уч- (-юч-),
    -ач- (-яч-)
ріжуть – ріжучий,
працюють – працюючий,
лежать – лежачий,
стоять – стоячий
Неозначеної форми
Неперехідних доконаного виду
Минулий
-уч- (-юч-),
-ач- (-яч-)
посиніти – посинілий
Пасивні дієприкметники
Неозначеної форми
Перехідних

-н-
-ен-
-т-
сказати – сказаний,
бачити – бачений,
шити – шитий

Зверніть увагу! Кілька активних дієприкметників минулого часу утворюються за допомогою суфікса -ш-: перемігший, допомігший.
  1. Самостійна робота (дидактичний матеріал на дошці).
Запишіть дієприкметники у дві колонки: 1 – активні, 2 – пасивні.
Скривджений, думаючий, змальований, прогнилий, вихований, охриплий, лежачий, знаючий, стиснений, задубілий, міцніючий, знемагаючий, заціпенілий, зсунутий, зчорнілий, побілений,
гуркочучий, оживаючий, знайдений, киплячий, знепритомнілий, оцінений, переписаний, діючий.
Картка 1
Від поданих дієслів утворити активні дієприкметники.
Теперішнього часу. Виконують, зростають, дрижать, організовують, лежати, розквітнути, жевріти.
Минулого часу. Пожовкнути, почорніти, просвітліти, змокріти.

Картка 2
Від поданих дієслів утворити пасивні дієприкметники. Два з них самостійно ввести у речення.
Створити, загоїти, побудувати, сформулювати, закрити, почати, мити, перетерти.

Картка 3
Переписати речення. Неозначену форму, що в дужках, замінити відповідними дієприкметниками.
Ми розмістилися на возі, добре (вимостити) свіжою травою. Віз м’яко покотився ще не (в’їздити) дорогою. Повні, рожеві, як діти, (збудити) зі сну, пливли по небі хмаринки. І знов у тумані бриніли окремі розмови, як (зачепити) струни. Невеличка Джерина пасіка була (обгородити) низьким тином.
Картка 4
Визначити значення стійких зворотів. Два звороти самостійно ввести в речення.
Побудований на піску; підрізаний на пні; втоптаний у багнюку; замкнений у собі; втрачений шанс; скупаний у любистку.







Немає коментарів:

Дописати коментар