30.03.2020
Українська мова
Урок №1
Творення
прислівників
1.Прочитайте текст.2. Поясніть значення виділених слів.
3. Випишіть прислівники, визначте розряд.
4. До прислівників доберіть синоніми.
Херсонська фортеця
Очаківська та
Московська брами Херсонської фортеці є одними з найстаріших споруд міста, що
збереглися до наших днів. Брами повністю ідентичні
одна одній, мають арочну конструкцію, складені з добре обробленого інгулецького
вапняку, декоровані пілястрами й аттиком. Названі за напрямками доріг,
що вели з Херсонської фортеці на Очаків і на Москву чи Петербург . Очаківська
брама розташована у західній частині фортеці, навпроти Катериненського собору.
Являють собою типовий зразок оборонного зодчества: прямокутна в плані споруда,
перекрита коробовим склепінням, побудована з місцевого каменю. Збудовані, як
вважається, за проектом архітектора Родіона Казакова в 1783 р. Є пам'яткою
архітектури національного значення.
Словничок:
Зверніть увагу!!! Прислівники, що відносяться до іменників і
виражають ознаку предмета, виступають у ролі означення.
Н-д: Василько вибрав
шлях (який?) направо
-
Працюємо із підручником. Параграф 34 вивчити.
Запишіть прислівники та визначте їх способи творення.
Уголос-
Двічі –
Уручну –
Мимохідь –
Більш-менш –
Прийти додому –
Перевір себе:
Уголос – префіксальний;
Двічі – суфіксальний;
Уручну – префіксально-суфіксальний;
Мимохідь – злиття основ;
Більш-менш – складання двох антонімічних слів;
Прийти додому – перехід інших частин мови в прислівники.
Виконай вправу 350 (письмово)
Перевірте свої знання на практиці, використавши тест
Термін дії закінчується 1.04.2020
728313
Конспекти скидайте мені на електронну пошту
ltv2807@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар