15.04. 7-Г мова


Контрольна робота.
 Прислівник.

Початковий рівень 
1. Усі слова є прислівниками у рядку:
А. випадково, весною, пішки;
Б. на пам’ять, завширшки, втричі;
В. поріг, по-моєму, прекрасно;
Г. любо-дорого, навзаєм, використано.
2. Прислівник відповідає на питання:
А. який? чий?
Б. що роблячи? що зробивши?
В. як? наскільки? навіщо?
Г. скільки? котрий?
3. Які прислівники можуть утворювати ступені порівняння?:
А. якісні, відносні, присвійні;
Б. якісно-означальні;
В. обставинні часу;
Г. обставинні причини та місця.
4. Прислівник набагато до розряду:
А. способу дії;
Б. міри та ступеня дії;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
5. Помилку в утворенні форми ступеня порівняння прислівника допущено в рядку:
А. найліпше;
Б.  більш актуально;
В. найменш вдало;
Г. менш гірше.
6. Усі прислівники пишуться з двома -нн у рядку:
А. прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;
Б. грішн..о, невпин..о, живописн..о;
В. рівнин..о, туман..о, спосон..я;
Г. бажан..о, попідтин..ю, перлин..о.
Середній рівень
7. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням (за кожну правильну відповідь 0,25б.)
1. довіку                      А. причини
2. наперекір                Б. часу
3. спересердя              В. способу дії
4. вдвічі                       Г. міри й ступеня дії
5. по-українськи        Д. мети
8. Установити відповідність між прислівником та формою ступеня порівняння прислівника (за кожну правильну відповідь 0,25б.)
1. холодніше                 А. проста форма найвищого ступеня порівняння
2. найбільш чисто       Б. складена форма найвищого ступеня порівняння
3. найгірше                   В. проста форма вищого ступеня порівняння
4. більш вдало              Г. складена форма вищого ступеня порівняння
Достатній рівень
9. . Побудуйте речення з прислівником по-новому та речення з поєднанням слів по новому.
10. Записати слова, знявши риску.  
Зо/зла, де/небудь, в/двічі, без/кінця, дарма/що,час/від/часу, поза/торік,  по/перше,   віч (на) віч, сама (самотою), пліч (о) пліч, (по) своєму, рік (у) рік,  хоч (не) хоч, (будь) де, день (у) день,  з діда (прадіда).
11.Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння. (за кожну правильну відповідь 0,25 б.)
А Найлегше.
Б Менш легко.
В Найменш легко.
Г Легше.
Вищий ступінь порівняння (проста форма).
Вищий ступінь порівняння (складена форма).
Найвищий ступінь порівняння (проста форма).
Найвищий ступінь порівняння (складена форма).
12. Запишіть речення та зробіть його повний синтаксичний розбір, а також морфологічний розбір прислівника.
Удовина хата стояла в селі скраю.
Виконані завдання скидаєте мені на електронну поштуltv2807@gmail.com до 16.04. 10.00

Немає коментарів:

Дописати коментар