Доброго ранку, любі діти!Як ви уже здогадалися, ми опрацювали всі теми за 5 клас залишилося все вивчене повторити.Сьогодні ми продовжуємо тему "Лексикологія" (матеріал підручника стор.35-68). У зошити записувати нічого не потрібно. Перегляньте матеріал підручника та опрацюйте поданий матеріал.Уважно розгляньте подані нижче таблички і пригадайте
А тепер запишіть у зошиток лише відповіді на запитання.
І. Вправа на закріплення. За лексичним значенням визначте слова й запишіть їх
1. Одиниця інформації, що дорівнює мільярду байтів
2. Той, хто займається альпінізмом
3.Звільняти від вантажу
4. Який має невелику висоту
5. Те ж саме, що вирій
6. Кисломолочний продукт, зазвичай підсолоджений, із добавками та ароматизаторами, який виготовляють сквашуванням молока за допомогою спеціальних бактерій
7. Орган нюху
8. Знак у вигляді коми, який ставиться вгорі після приголосного перед йотованим для позначення твердої вимови приголосного
9. Книга, у якій в алфавітному чи тематичному порядку подано слова якоїсь мови (з тлумаченням, перекладом на іншу мову і т. ін.)
10. Занурюючись у воду, опускатися на дно під дією сили ваги; потопати.
11. Письмова вказівка лікаря аптеці про виготовлення і застосування ліків
12. Річ, призначена для гри
13. Послідовник йоги
Ключ. Підкресліть у кожному слові першу букву. Прочитаєте закінчення вислову «Краща прикраса життя -……»
А це запитання для якого класу?
ВідповістиВидалити