29.10.2024
Тетяна ЛУЧИЦЬКА та Віра ШИНКЕВИЧ провели мовознавчий воркшоп «Українське слово у вимірі сьогодення», який став справжнім святом для філологів: від нових правил ураїнського правопису до тонкощів нової орфографії.
Педагогічна рада
29 серпня 2024 року в комунальному закладі “Вінницький ліцей № 6” відбулося чергове засідання педагогічної ради на тему: “Самоосвітня діяльність педагога: шлях до професійного зростання”, яке стало важливою подією в підготовці до нового навчального року. Педагоги закладу зібралися для обговорення нагальних питань, які стосуються організації освітнього процесу та розвитку ліцею в 2024/2025 навчальному році.Одним із ключових питань було обговорення основних засад розвитку навчального закладу в контексті реформи Нової української школи. Директорка ліцею Наталія ТІІТОВА представила основні “маршрути розвитку” ліцею на майбутній рік, які передбачають впровадження нових підходів в освітній процес, розробку інноваційних методик та вдосконалення педагогічної діяльності. Особливу увагу було приділено адаптації освітнього процесу до умов воєнного стану, що вимагає нових підходів до організації навчання. Також, наголосивши на важливості збереження стабільності та безпеки під час освітнього процесу.
Засідання продовжилося розглядом річного плану роботи закладу, який підготувала заступниця директора з освітньої діяльності Наталія КАСЯНЧУК. Даний документ визначає ключові цілі, завдання та напрями розвитку ліцею, включно з організацією навчання за індивідуальними формами (сімейна, екстернатна) та інклюзивною освітою, про що доповіла заступниця директора з освітньої діяльності Ірина САБАРДАК. Зокрема, було схвалено модельні програми для 5-7 класів НУШ, а також обговорено питання поділу класів на групи під час вивчення базових предметів, що дозволить забезпечити кожному учневі індивідуальний підхід та підвищити якість навчання.
Однією з найважливіших тем стало впровадження нових форм оцінювання, зокрема, формувального оцінювання, яке сприятиме кращому розумінню рівня знань учнів і допоможе їм розвивати критичне мислення. Заступниця директора з освітньої діяльності Віра ШИНКЕВИЧ акцентувала увагу на важливості забезпечення наступності між початковою і базовою школою, особливо в контексті оцінювання учнів 5-7 класів.
Також було розглянуто питання оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів, яке представила Тетяна ЛУЧИЦЬКА. Вона підкреслила важливість об’єктивного та сучасного підходу до оцінювання знань молодших школярів. Нові методики оцінювання спрямовані на всебічну підтримку дітей в освітньому процесі, акцентуючи увагу не лише на результатах, а й на процесі засвоєння знань. Такий підхід дозволяє виявляти індивідуальні здібності кожної дитини, стимулює її до самостійного навчання і розвиває впевненість у власних силах.
Крім того, Тетяна ЛУЧИЦЬКА зосередилася на організації роботи групи подовженого дня, що є важливим елементом освітнього процесу в нашому закладі. Група подовженого дня забезпечує додатковий час для навчання та відпочинку учнів, що особливо важливо для батьків, які працюють. У 2024/2025 навчальному році особлива увага буде приділена створенню комфортних умов для дітей, організації корисного дозвілля та допомоги в підготовці домашніх завдань. Це сприятиме не лише академічному розвитку учнів, а й їхньому емоційному та соціальному становленню.
Також була затверджена програма роботи практичного психолога та соціального педагога на новий навчальний рік, яку представили Лідія ШЛІХТЕНКО та Інна ПАТИЧИШИНА. Важливими аспектами цієї програми стали робота з профілактики правопорушень серед учнів та впровадження антибулінгової програми. Дані заходи покликані створити безпечне та підтримуюче середовище для всіх учнів.
На завершення засідання були обговорені питання організації харчування учнів, забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності у навчальному закладі. Віра ШИНКЕВИЧ наголосила на важливості створення умов для здорового способу життя, що є невід’ємною частиною сучасної освіти.
Таким чином, засідання педагогічної ради стало важливим етапом у підготовці ліцею до нового навчального року. Всі прийняті рішення та обговорені питання мають на меті підвищення якості освіти, підтримку учнів у складних умовах і створення комфортних умов для навчання та роботи.
2023/2024
Педагогічна рада
4 січня 2024 року в комунальному закладі «Вінницький ліцей №6» було проведено педагогічну раду на тему: «Сучасні педагогічні технології–основа удосконалення сучасного освітнього процесу».
Директор закладу освіти Наталія Тітова у своєму виступі визначила пріоритетні завдання розвитку ліцею на ІІ семестр 2023-2024 н.р., наголосила на важливості використання сучасних педагогічних технологій для формування ключових компетентностей.
Заступник директора ліцеюТетяна Лучицька доповіла про рівні навченості у початковій школі за результатами І семестру.
Віра Шинкевич, заступник директора з навчально-виховної роботи, проінформувала про результативність впровадження НУШ в базовій середній школі.
Заступник директора Ірина Сабардак підвела підсумки освітньої діяльності ліцею за І семестр 2023-2024н.р. та проаналізувала ПЯН.
Учителі ліцею Надія Корнійчук, Ольга Танасійчук, Ольга Крепка, Марина Попович, Тетяна Певень, Людмила Гребешкова, Олена Замкова презентували портфоліо та продемонстрували різноманітні педагогічні технології, які використовують у своїй педагогічній діяльності.
Владислав Качур, учитель англійської мови, поділився досвідом роботи з дітьми, які мають підвищену мотивацію до навчання, використовуючи метод проєктної діяльності, що стимулює здобувачів освіти брати участь у Всеукраїнських та Міжнародних олімпіадах.
Педагогічна рада
30-31 березня 2023 року в комунальному закладі «Вінницький ліцей №6» відбулася педагогічна рада на тему: “ Діяльність педагогів навчального закладу щодо створення сприятливих умов для повноцінного морального, психічного, фізичного розвитку здобувачів освіти, формування творчомислячої особистості, здатної до продуктивної праці в динамічному світі”.
Традиційно педраду розпочала директорка закладу Наталія ТІТОВА, яка розповіло про роль вчителя в створенні сприятливих умов для формування всебічно та гармонійно розвинутої особистості, здатної до продуктивної праці в динамічному світі.
Заступник директора з освітньої діяльності Тетяна ЛУЧИЦЬКА, ознайомила присутніх із поняттям «сертифікація педагогічних працівників» та надала педагогам можливість спробувати свої сили у проходженні І етапу сертифікації – незалежного оцінювання. Присутні більш дізналися про особливості сертифікації у 2023 році та окреслили перспективи на майбутнє.
Після чого учителі ліцею поділилися на групи, відповідно до предмету, який вони викладають та отримали можливість стати експертами Державної служби якості освіти. Педагоги переглядали та аналізували уроки з української та англійської мов, математики, історії, хімії, географії, основ здоров’я, фізичної культури, трудового навчання та курсу початкової школи учасників та призерів Всеукраїнського конкурсу “Учитель року”.
В кінці колектив закладу зібрався в арт-індустрії “Level_Up”, де спікери Ольга Крепка, Олександра Долгіх, Владислав Мартинюк, Аніта Дученко, Олег Копилов, Тамара Копилова, Людмила Залецька та Вікторія Янчук здійснили аналіз та підсумували роботу груп.
Другий день педагогічної ради розпочався з виступу заступника директора з освітньої діяльності Віри ШИНКЕВИЧ, яка розповіла педагогам про роль самоосвіти в підвищенні їх фахової майстерності, наголосила на основних напрямках професійно-особистісного саморозвитку та порекомендувала педагогам ознайомитись із онлайн-застосунками на різних онлайн-платформах з метою набуття практичних знань та навиків з різних предметів.
Заступник директора з освітньої діяльності Наталія КАСЯНЧУК разом з учителями закладу складали порівняльну психолого-педагогічну характеристику традиційного та сучасного уроку, проводили аналогії між традиційним уроком та кристалом, сучасним уроком та різнокольоровим коктейлем, визначали основні перешкоди на шляху до підготовки та проведення сучасного уроку, а також способи подолання даних перешкод. Також, Наталія КАСЯНЧУК наголосила на тому, що сучасний урок – значить актуальний урок, тобто важливий, істотний для теперішнього часу і, звичайно ж, дієвий – такий, що відповідає інтересам дитини, її батьків, суспільства, світу в цілому та продемонструвала колегам формулу сучасного уроку: “Сучасний урок = Учитель + Учень”. На завершення, учителі ліцею мали змогу пройти опитування, за допомогою онлайн-сервісу Quizizz, та дізнатися чи здатні вони критично оцінювати власні уроки та здійснювати самоаналіз.
Заступник директора з виховної роботи Лідія ШЛІХТЕНКО розкрила тему «Психолого-педагогічний аналіз сучасного уроку. Виховний аспект», висвітлила п‘ять основних принципів виховання по-новому під час освітнього процесу. З метою розділити етапи уроку у відповідності до навчального та виховного аспектів запропонувала колегам виконати інтерактивну вправу «Сортування за групами». Провела аналіз структури уроку та окреслила виховні аспекти відповідно до кожного етапу уроку. Крім того, Лідія ШЛІХТЕНКО наголосила на тому, що сучасний урок – це урок демократичний, інтегрований, інноваційний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними.
«Володарі думок і сердець» – саме такою темою заінтригувала усіх Тетяна ДУШКО. Хто ж вони? Звичайно, яскраві, харизматичні особистості-вчителі нашого ліцею! Люди, що наділені розвиненим емоційним інтелектом, оптимістичні та позитивні, самовпевнені та наполегливі. Педагоги, з почуттям гумору, що опанували ораторське мистецтво та навички імпровізації. Кожен із присутніх мав можливість пройти тестування та перевірити свою харизму, повправлятися в мистецтві імпровізації та відчути себе успішним та вмотивованим. Отримати важливі рекомендації як прокачати свій емоційний інтелект та розвинути харизму. Людину визначає її оточення, тож в колективі таких яскравих учителів на всіх здобувачів освіти чекає тільки успіх!
Педагогічна рада
31 серпня 2023 року в комунальному закладі “Вінницький ліцей № 6” відбулася педагогічна рада на тему: “Завдання розвитку навчального закладу в 2023/2024 навчальному році через самоаналіз діяльності та самоосвіти як реальні шляхи підвищення професійної майстерності вчителя“, яка традиційно розпочалася з підведення підсумків роботи закладу в 2022-2023 н.р.
Учителі початкової школи Олена Анатоліївна Лазуренко та Тетяна Анатоліївна Душко успішно пройшли сертифікацію. Також в серпні цього року отримали змогу долучитися до сертифікації вчителі української мови та математики, які викладають в класах НУШ, а саме: Крепка Ольга Анатоліївна та Мартинюк Владислав Андрійович. Сподіваємося, що з кожним роком кількість сертифікованих учителів 6 ліцею лише зростатиме.
Вже декілька років поспіль вчителі іноземних мов Владислав Олегович Качур, Олексанра Федорівна Долгіх та Людмила Леонідівна Грєбєшкова працюють над проєктами програми eTwinning та «Climate Action Project», завдяки, якому заклад увійшов у топ 20 зразкових екошкіл світу.
Крім того, ліцей долучився до таких проєктів, як: «Healthy schools: усе заради здорових та радісних школярів»;
міжнародний проєкт проти цькування: DOCU / тиждень – тиждень протидії булінгу;
Першого Національного рейтингу «Екошкола року» – Міжнародний молодіжний рух «School Recycling World» за підтримки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (3-тє місце у світовому рейтингу).
Не забуваkb учителі й про фахові конкурси в 2022/2023 навчальному році: Шинкевич В.І., Довгань О.В. і Гольштейн Л.О. зайняли ІІІ місце в VI Всеукраїнському конкурсі “Педагог-новатор” у номінації “Інноваційний прорив”;
Шліхтенко Л.А., Янчук В.Ю., Бабань М.Г., Касянчук Н.В., Сабардак І.Ю. і Шинкевич В.І. перемогли в загальному Лайт-конкурсі “Кращих кабінетів ЗЗСО”;
Делечук Л.В. та Світова О.П. взяли участь у Всеукраїнському конкурсі для вчительства «Найкращий гендерночутливий STEM-урок-2023;
Шумна А.М., Патій А.М., Похилько Л.В. та Лучицька Т.В. взяли участь у Всеукраїнському онлайн-конкурсі “Соняшник-учитель” та стали його лауреатами. »
Не оминув ліцей і Міжнародну виставку «Інноватика в освіті» і уже вкотре був відзначений Золотою медаллю за інноваційну розробку «Формування SOFT SKILLS та компетентностей НУШ в освітньому середовищі через проєктні технології”. Автори: Наталія Анатоліївна Тітова та Лідія Анатоліївна Шліхтенко.
Учителі ліцею перебувають у постійному русі, вдосконалюють свої вміння та навички, підвищують рівень фахової майстерності, впроваджують у роботу нові форми та методи навчання та не забувають ділитися своїм досвідом з колегами, публікуючи свої роботи у фахових журналах та газетах.
Велика увага в закладі приділяється роботі з дітьми, які мають підвищену мотивацію до навчання та їхній підготовці до предметних олімпіад та конкурсів: Команда “Friends team” виборола 1 місце у фестивалі робототехніки Vinnytsia Robo Camp, а команда “Fenix 6” брала участь у Всеукраїнському онлайн захисті Інноваційних проєктів в рамках проєкту FIRST LEGO League Challeng, де Комунальний заклад “Вінницький ліцей 6”, як одна з 25 показових шкіл світу, є учасником ініціативи в межах програми “Build the Change“, що реалізується командою зі сталого розвитку LEGO Group та неурядовою організацією Take Action Global;
GENIUS Olympiad Ukraine – найбільший конкурс проєктів екологічного спрямування у світі для школярів 8-11 класів, який щороку проводиться у Сполучених Штатах Америки з 2011 р. Цьогоріч фіналістками всеукраїнського конкурсу «GENIUS Olympiad Ukraine» стали учениці нашого ліцею – Анна Коваленко (11-В) та Поліна Мізрах (10-Б). У номінації «Креативне письмо» володаркою «Почесної відзнаки» стала Поліна Мізрах (підкатегорія «Есе»). Бронзову медаль здобула Анна Коваленко (підкатегорія «Коротке оповідання»);
2 дітей стали переможцями Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика;
1 учениця стала призером Всеукраїнського літературного конкурсу знавців зарубіжної літератури “Літературний Всесвіт – 2023″;
3 учнів стали призерами конкурсу учнівських наукових робіт з природничих дисциплін;
також маємо 1 переможця та 1 призера у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості (номінації “Історія” та “Література”);
4 учнів стали фіналістами 37 міжнародного чемпіонату з розв’язування логічних математичних задач;
2 учнів стали призерами Всеукраїнського конкурсу-перекладів;
18 учнів стали переможцями конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України;
3 учнів склали НМТ з математики на 200 балів;
2 учнів стали призерами онлайн-олімпіади з географії;
Якщо говорити про онлайн-олімпіади на платформах “На урок” та “Всеовіта”, то взяли участь 7 039 здобувачів освіти. Переможцями стали 5 420 здобувачів освіти.
Для задоволення інформаційних потреб усіх учасників освітнього процесу Наталія Володимирівна Мєлєхіна та Вікторія Олегівна Фурман створили інформаційно-ресурсний центр “BookSpace” як єдину інформаційну систему в інформаційному просторі ліцею.
Вагому роль у ліцеї відіграє національно-патріотичне виховання, що втілюється через програму «З Україною в унісон» та проєкт волонтерського спрямування «Волонтер. UA», завдяки яким було реалізовано наступні загальношкільні акції:Акція «Повернись живим»;
Акція «Армія SOS»;
Акція «Клуб добродіїв»;
Акція «Якщо у тебе є серце».
Виховна робота закладу направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, з огляду на це у ліцеї було продовжено реалізації наступних проєктів:проєкт розвитку шкільного демократичного середовища в рамках програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» – Edgail;
виховна програма інтеграції учнів у демократичну культуру через розвиток та організацію учнівського колективу «ФОРМУЛА УСПІХУ»;
проєкт роботи з членами учнівського самоврядування «Лідер ХХІ століття» ;
Соціально-екологічний проєкт «Екологічний кластер «ECO Life: життя в стилі еко»».
Для попередження та профілактики випадків булінгу у шкільному середовищі реалізується проєкт у напрямку протидії булінгу, насильству, девіантній поведінці «SAFE».
Значна увага приділялася підвищенню рівня фахової майстерності класних керівників через призму заходів, які були реалізовані завдяки загальношкільному проєкту для роботи з класними керівниками «Smart Teacher».
Отож, формування ініціативної, здатної приймати свідомі рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до міжнародної та проєктної діяльності , оскільки це значно розширює можливості вчителя і сприяє креативності, а учні часто мають завдання, у процесі вирішення яких отримують практичні навички, не передбачені в теоретичній частині навчального процесу.
Основними завданнями навчального закладу на 2023-2024 н.р. є: упровадження сучасних педагогічних технологій в освітню діяльність;
формування ключових компетентностей і наскрізних навичок у здобувачів освіти крізь навчальну діяльність, участі в предметних олімпіадах, інтелектуальних конкурсах та змаганнях;
постійне підвищення рівня професійної майстерності та компетентності педагогічних працівників;
участь педагогів у фахових конкурсах, сертифікації;
друк методичних та дидактичних напрацювань в електронних та друкованих виданнях;
створення сучасного матеріально – технічного забезпечення освітнього процесу;
використання ІКТ як засобу впровадження сучасних інноваційних технологій;
активізація науково-дослідницької роботи педагогів та здобувачів освіти через участь здобувачів освіти у МАН, предметних конкурсах та олімпіадах.
Місія закладу освіти: створення умов для якісного надання освітніх послуг шляхом тісної взаємодії учасників освітнього процесу, громадськості;
формування сприятливого освітнього середовища на основі демократизації, гуманізації, співпраці, спрямованого на зміцнення здоров’я здобувачів освіти та мотивації до освітнього процесу;
всебічний розвиток здорової й самодостатньої особистості, здатної до креативної діяльності та позитивного мислення, творчої самореалізації, забезпечення якісної освітньої підготовки учнів шляхом впровадження філософії ефективного партнерства та співдружності, створення умов для фізичного розвитку, соціальної адаптації, духовного зростання здобувачів освіти;
орієнтація внутрішнього світу здобувача освіти на збагачення індивідуального досвіду, самопізнання, самооцінки, саморозвитку, самовизначення, самореалізації.
Візія закладу: формування стійких особистісних якостей здобувачів освіти;
поєднання освітньої роботи з науково- методичною, науково- дослідницькою та експериментальною, використання поряд із традиційними методами та формами навчання й виховання інноваційних педагогічних технологій;
створення сучасної матеріально- технічної бази та високопрофесійного педагогічного колективу, підготовку здобувачів освіти та їх батьків або осіб, які їх замінюють, до роботи з реалізації Державної Програми НУШ, Державного стандарту базової середньої освіти;
реалізація завдань щодо розвитку профільної середньої освіти (10-11класи); підготовка до реалізації завдань, які постануть перед закладом освіти при переході до запровадження першого циклу профільної середньої освіти – профільно – адаптаційного (10 рік навчання);
підготовку до реалізації завдань, які постануть перед навчальним закладом освіти при переході до запровадження другого циклу профільної середньої освіти – профільного (11–12 роки навчання);
створення умов щодо залучення здобувачів освіти до наукової, навчально-дослідницької, дослідницько-експериментальної, конструкторської, винахідницької, пошукової діяльності;
створення умов для забезпечення соціального успіху учнів та педагогів; забезпечити мотивацію для прагнення особистого фахового зростання кожним педагогом на засадах гуманізму, інтелігентності та постійного прагнення оновлювати педагогічні застосунки.
Педагогічна рада
4 січня 2023 року в комунальному закладі “Вінницький ліцей №6” було проведено педагогічну раду на тему: «Створення в педагогічному колективі сприятливих умов для здобуття якісної загальної середньої освіти на рівні державного стандарту навчання і знань, що виходять за рамки стандарту крізь призму управлінської діяльності». Директор ліцею Тітова Наталія Анатоліївна наголосила на аспектах розвитку закладу крізь призму управлінської діяльності та проаналізувала діяльність адміністрації за останні роки, наголошуючи на сильних та слабких сторонах, окреслюючи шляхи їх вирішення.
Сабардак Ірина Юріївна, заступник директора з освітньої діяльності, провела педагогічну майстерку на тему: «Педагогічні знання з впроваджень у практику діяльності рішень законодавчої бази», протягом якої наголосила на важливості знання педагогами чинної законодавчої бази.
Шліхтенко Лідія Анатоліївна, заступник директора з освітньої діяльності, провела педагогічну майстерку на тему: «Практичні вправи та уміння, формування практичних засад дотримання законодавчої бази в освітній діяльності закладу», під час якої навчала учителів розв’язувати педагогічні ситуації відповідно до чинного законодавства.
Лучицька Тетяна Василівна, заступник директора з освітньої діяльності, провела педагогічну майстерку на тему: «Формування практичних знань та умінь керівництва критеріями оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти», протягом якої навчала педагогів закладу вміло використовувати критерії оцінювання під час здійснення формувально-описового пояснення, а також дізналися про основні стратегії переверненого оцінювання.
Довгань Оксана Василівна ознайомила учителів із темою: «Медійна грамотність крізь призму освітнього процесу в ліцеї», учитель навчала колег вміло розрізняти правдиву та фейкову інформацію.
Шинкевич Віра Іванівна, заступник директора з освітньої діяльності, провела педагогічну майстерку на тему: «Формування та отримання основних знань з питань забезпечення основ життєдіяльності здобувачів освіти, охорони праці працівників ліцею та протипожежної безпеки учасників освітньої діяльності», у ході якої було розглянуто питання організації роботи з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти, створення освітнього середовища на засадах гармонії, доброзичливості, а також виробили алгоритм дій на випадок повітряної тривоги «Пожежної безпеки», хімічної загрози та мінної безпеки.
Практичним психологом Березюк Тетяною Євгеніївною – «Підготовка та проведення майстер-класу з питань забезпечення психологічної стабільності та подолання конфліктних ситуацій в умовах воєнного стану», під час якої розглядалися різні ситуації позитивного впливу на емоційний стан педагогів.
Групи, у яких працювали педагоги, протягом педагогічної ради були активними, мобільними, уважними, креативними, долучалися також до виконання практичних ситуацій, за допомогою яких опанували важливі питання.По завершенню проходження майстерок спікери груп презентували творчі проєкти педагогічної ради на дебрифінгу.
Педагогічна рада
30.10.2021 р. у комунальному закладі «НВК:ЗШ І-ІІІ ступенів-гімназії №6 ВМР» було проведено педагогічну раду на тему: «Формування гуманістичних цінностей та громадянської поведінки засобами нових технологій освітньої діяльності. Удосконалення виховної системи через розвиток класного колективу», фасилітаторами якої були директор закладу Тітова Н.А. та заступники директора – Шліхтенко Л.А. та Лучицька Т.В.
Серед основних питань порядку денного були розглянуті наступні:
- Формування гуманістичних цінностей як один із важливих компонентів сьогодення. Тітова Н.А., Лучицька Т.В.
- Ситуація успіху – головна передумова гуманізації освітнього процесу, шляхом впровадження інноваційних технологій. Шліхтенко Л.А.
Локація І. Цифровий сторітелінг як засіб формування креативності та інноваційності. Спікером був Качур Владислав Олегович (директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вінницької міської ради», учитель іноземної мови КЗ «НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №6 ВМР»; тренер програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа»; амбасадор Міжнародного освітнього екологічного проєкту «Climate Action Project»; фіналіст Global Teacher Prize Ukraine 2017; лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016»)
Локація ІІ. Спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей. «Місто щасливих людей». Спікери – Душко Тетяна Анатоліївна, Коваль Олена Миколаївна – учителі початкової школи.
Локація ІІІ. Енергетика мовлення. Спікер – Дрозд Тетяна Михайлівна (керівник центру «Освітній хаб «NotBox» Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського, кандидат педагогічних наук, магістр з публічного управління та адміністрування)
Локація IV. Арт-box тім-лідера «Візуалізація освітнього процесу як один із інструментів побудови єдиної команди». Спікери- Патій Альона Миколаївна – учитель зарубіжної літератури, Жук Олена Валентинівна – учитель історії.
Локація V. Розвиток soft skills (м’яких навичок) в умовах курсу See Learning.
Спікери – Боровська Наталія Григорівна, Патичишина Інна Юріївна та члени Команди президента.
Атрибутом інноваційної педради став образ сови, що є символом пізнання, проникливості та мудрості. Увесь колектив, реєструючись, обирав колір пташки: синій, зелений, жовтий, фіолетовий, що дало можливість поділити педагогів на чотири творчих та динамічних групи. Для злагодженості та активності кожного учасника команди було обрано модераторів, які під час проведення майстерок та воркшопів стали помічниками спікерів. Кожен спікер намагався продемонструвати найактуальніші питання, які допоможуть педагогам створювати у своїй діяльності інноваційний урок. Практичні завдання, підібрані доповідачами, дали можливість кожному члену педагогічного колективу закладу опанувати сучасний підхід до освітньої діяльності.
Учителі були активними, творчими, уважними, креативними, долучалися до інтерактивних та ігрових вправ, за допомогою яких опанували питання формування ключових компетентностей, у командній роботі шукали шляхи вирішення важливих питань таких, як: «Якою повинна бути школа майбутнього?», «Які ключові компетентності потрібно формувати протягом уроку?» та інші.
По завершенню проходження локацій динамічні групи презентували творчі проєкти педагогічної ради «Школа майбутнього» на дебрифінгу. Команди, презентуючи проєкти, намагалися за 3 хвилини розповісти про власну «школу майбутнього», яка вибудувана на засадах педагогіки партнерства, дитиноцентризму, гуманному ставленні, взаємопідтримці, професіоналізмі, із використанням інноваційних освітніх технологій та формуванні ключових життєвих компетентностей. Кожна робота проєкту була неповторною, креативною, творчо опрацьованою.
Незвичайний формат, сучасний підхід педагогічної ради, під час проведення якої вчителі були не просто слухачами, не просто «засідали», а перебували у постійному русі, пошуку та відкритті цікавих форм та методів проведення уроків, виховних та позакласних заходів, дасть можливість по-новому вибудовувати освітню діяльність.Педагогічна рада
nvk_6 #school_6
30.08.2021 року в закладі було проведено педагогічну раду на тему «Нова освітня філософія: формування педагогічного мислення учителя, здійснення творчого підходу до оцінювання і розв’язання практичних педагогічних завдань».
Директором школи-гімназії були презентовані такі напрямки розвитку навчального закладу: освітнє середовище, система оцінювання здобувачів освіти, педагогічна діяльність працівників закладу освіти, управлінські процеси школи-гімназії освіти.
Під час обговорення цих питань Важова О.Й. та Сабардак І.Ю. озвучили нетипові освітні програми, за якими працюватимуть класи у 2021-2022 н.р. Детальніше зупинилися на критеріях системи оцінювання здобувачів освіти усіх ланок. Шинкевич В.І. наголосила на важливості дотримання санітарно-епідеміологічних норм у період адаптивного карантину.
Заступниками директора: Лучицькою Т.В., Важовою О.Й. та Шліхтенко Л.А. були презентовані методичні проєкти, над якими школа-гімназія працюватиме протягом окреслених термінів. Затверджено річний план та структуру роботи закладу на 2021-2022 н.р.
Директор, підсумовуючи стратегію розвитку та систему планування діяльності закладу, акцентувала увагу на тому, що організація освітнього процесу відбувається на засадах дитиноцентризму, на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою.
13.03.2019 Тема виступу на педраді "Блог-щоденник сучасного учителя"
Найбільшого
успіху досягає той,
хто
володіє інформацією
Бенджамі́н
Дізрае́лі
Немає коментарів:
Дописати коментар